1966–2016:
Spojrzenie wstecz na „50 lat LAMY design“

LAMY powraca pamięcią do, obfitującego w wydarzenia, roku 2016. Rocznica „50 lat LAMY design” to nie tylko kamień milowy w historii firmy, ale również początek nowej ery. Używając sloganu „nie tylko pióro”, LAMY w imponujący sposób udokumentowała swój rozwój jako globalnej marki lifestylowej. Brand reprezentuje wyjątkowy design, doskonałą funkcjonalność, indywidualność oraz przyjemność z pisania ręcznego dla wszystkich entuzjastów pisania na całym świecie.

W dniu 1 października 2016 roku, wraz z 400 zaproszonymi gośćmi, firma świętowała „50 lat LAMY design” na zamku w Heidelbergu. LAMY przygotowała spektakularną projekcję wyświetloną na fasadzie zamku obrazując w ten sposób przełom, jaki osiągnęła marka wkraczając w nową erę. Prezentacja miała również na celu podkreślenie związku pomiędzy tradycyjnym, ręcznym pisaniem, a erą cyfrową. Komunikat brzmi: Jesteśmy obecni. Marka z tradycjami. Ale także, ponad wszystko, marka z przyszłością, bardziej sugestywna i współczesna w erze cyfrowej, niż kiedykolwiek wcześniej. Wydarzeniu towarzyszyła publikacja postów na żywo na całym świecie za pośrednictwem Facebooka oraz Instagrama, dzięki czemu wciąż rosnąca społeczność fanów mogła również uczestniczyć w tym niezwykłym wydarzeniu przy pomocy mediów społecznościowych.